کادو و هدیه

کادو و هدیه برای دختر 19 ساله

کادو برای دختر 19 ساله

کادو برای دختر 19 ساله در سن جوانی یکی از کار های مهم است سال‌ های جوانی فرزند شما اغلب با نگرانی زیادی همراه است. تغییرات فیزیکی و عاطفی، همراه با شیوه‌های تفکر هنوز در حال رشد، می‌تواند این سال‌ها را برای نوجوانان و والدینشان دشوار کند. مرزهای محکم، ارتباطات باز و عادات سالم تشویق شده توسط شما به کودک شما کمک می کند تا به بزرگسالی تبدیل شود.

 

کادو دیوارکوب سفالی برای دختر 16 ساله

یکی از زیبا ترین ایده ها برای هدیه دادن به دختر 19 ساله شما دیوارکوب سفالی است. این دیوارکوب ها از جنس سفال هستند و با رنگ های اکریلیک روی آنها نقاشی کشیده شده است این دیوارکوب ها براق ضد آب و همچنین قابلیت شست و شو را دارند در پشت این دیوارکوب ها یک گیره برای نصب دیوارکوب ها بر روی دیوار وجود دارد. و شما میتوانید به راحتی این دیوارکوب هارا به دیوار نصب کنید. دیوارکوب برای تزیین دیوار با وسایل ساده به کار میروند.

اگر دختر شما 15 ساله است و هنوز وارد 16 سالگی نشده است میتوانید مقاله کادو برای دختر 15 ساله را بخوانید. اگر دختر شما از سن 16 به 17 سالگی میرود میتوانید مقاله کادو برای دختر 17 ساله را بخوانید.

 

آنها را در حرکت نگه دارید
یک کارت هدیه کلاس پاس و دو وزنه
عکس: Classpass

وقتی فارغ التحصیلان دانشگاهی دیگر به سالن بدنسازی دانشگاه یا تمرین صبحگاهی با یک تیم ورزشی دسترسی ندارند، حفظ یک روال تناسب اندام می تواند دشوار باشد و این با نیازهای روزانه زندگی بزرگسالان ترکیب می شود. یک کارت هدیه برای Classpass می‌تواند کمک کند: از طریق عضویت، دانش‌آموز شما می‌تواند کلاس‌های استودیویی را در همه چیز از یوگای ترمیمی گرفته تا بوکس امتحان کند (در حالت ایده‌آل، زندگی یک تعادل است)، و اطمینان حاصل کند که همیشه در حال حرکت هستند، اما هرگز خسته نمی‌شوند. در حال حاضر این سرویس کلاس های مجازی و حضوری را ارائه می دهد.

همه اخباری که برای چاپ مناسب است
دو نسخه کاغذی و یک نسخه مجازی نیویورک تایمز
عکس: نیویورک تایمز
اشتراک هدیه نیویورک تایمز (از 240 دلار برای سال اول شروع می شود)

بخشی از یک بزرگسال واقعی، اطلاع از آنچه در جهان می گذرد است: فارغ التحصیل شما به اشتراک یک روزنامه معتبر روزانه (اگر بخواهید، یک مقاله سابقه دار) نیاز دارد. ما مغرضانه هستیم (نیویورک تایمز شرکت مادر Wirecutter است)، اما فکر نمی کنیم با اشتراک در The Times اشتباه کنید. اگر موافق نیستید، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست نیز شرط بندی های خوبی خواهند بود.

گرد و غبار، رفت
iRobot Roomba 694.
عکس: مایکل هسیون

جاروبرقی آپارتمان در لیست استرس های بزرگسالی کم است اما در لیست کارهای آزاردهنده بسیار بالاست. بنابراین، یک هدیه عالی برای فارغ التحصیلان، ابزاری است که در اطراف زمین زوم می کند و این کار را برای آنها انجام می دهد. ما سال‌ها صرف آزمایش ده‌ها مدل ربات جاروبرقی کرده‌ایم، و بهترین‌ها برای این کار iRobot Roomba 694 ساده و iRobot Roomba i3 EVO با قابلیت Wi-Fi هستند.. هر دو از ربات‌های مشابه برندهای دیگر بادوام‌تر هستند و در مکیدن آشغال‌ها بهتر هستند، و به طور کلی از گم شدن یا گیر نکردن خود جلوگیری می‌کنند. اکثر فارغ التحصیلان با Roomba 694 خوب خواهند بود، اما اگر انتظار دارید اغلب از خانه دور باشند، i3 EVO کنترل از راه دور را از طریق یک برنامه گوشی هوشمند، برنامه ریزی و ادغام با برخی از دستیارهای صوتی محبوب خانه هوشمند را امکان پذیر می کند.

یک رفع چین و چروک معقول
بخارشوی پارچه ای دستی Conair Complete Steam در پس زمینه صورتی روشن.
عکس: مایکل هسیون

فارغ از اینکه فارغ التحصیل شما برای مصاحبه شغلی به لباسی بدون چروک نیاز دارد یا فقط می خواهد در جمعه شب تیز به نظر برسد، بخارشوی لباس راهی آسان برای تبدیل لباس های چروک شده به لباسی قابل ارائه است، بدون نیاز به میز اتو. بخارشوی پارچه ای دستی Conair Complete Steam (GS2) ، بخارشوی لباس ارزان قیمت ما ، پر کردن آن ساده است، به حداقل می رسد و به اندازه کافی کوچک است تا به راحتی حمل شود.

ویرایش تصویر
دستی که یک تصویر را در فتوشاپ ادوبی روی آی پد دستکاری می کند.
عکس: Adobe

از دست دادن دسترسی به خدمات اشتراک آکادمیک یکی از ناامیدی های بزرگ فارغ التحصیلی است (چه کسی دلتنگ Jstor است!). به خصوص برای فارغ التحصیلانی که به دنبال کار (یا ادامه کار) در دنیای طراحی یا خلاقیت هستند، اشتراک در Adobe تضمین می کند که می توانند به استفاده از ابزارهایی که این امکان را می دهد ادامه دهند. با اشتراک All Apps، آنها به کل مجموعه برنامه های Adobe از جمله InDesign، Illustrator، Photoshop و Animator دسترسی خواهند داشت. بنابراین رسانه آنها هر چه باشد (و بیشتر خلاقان از چندین مورد استفاده می کنند)، آنها تنظیم خواهند شد.

راحتی وزنی
یک نفر در رختخواب، زیر جلد کتاب می خواند.
عکس: سارا کوبوس

همانطور که فارغ التحصیل شما از راحتی پردیس خود به واقعیت سرد دنیای کار می جهد، به تمام آرامش و راحتی که می توانند به دست آورند نیاز خواهند داشت. ما عاشق پتوی 12 پوندی بالو وزن هستیم ، یکی از موارد مورد علاقه ما از 16 موردی که آزمایش کردیم . نرم و محکم، مانند ترکیبی از لحاف و راحتی است. این یکی از تنها پتوهای قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و با ضمانت مادام العمر برای مواد و طرز کار ارائه می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *