کادو و هدیه

کادو و هدیه برای دختر 14 ساله

کادو برای دختر 14 ساله

کادو برای دختر 14 ساله

کادو برای دختر 14 ساله یکی از کار های مهم در زندگی شما است  چون هنگامی که کودکان 14 ساله شما از ابتدایی به راهنمایی تبدیل میشوند، شروع به نشان دادن توانایی خود در مشارکت در تفکر پیچیده میکنند. در این مقاله کادو های که مناسب برای هدیه دادن به دختر 14 ساله شما است را به میگوییم.

کادو دیوارکوب سفالی برای دختر 14 ساله

یکی از جدیدترین ایده ها برای هدیه دادن به دختر 16 ساله شما دیوارکوب سفالی است. این دیوارکوب ها از جنس سفال هستند و با رنگ های اکریلیک روی آنها نقاشی کشیده شده است این دیوارکوب ها براق ضد آب و همچنین قابلیت شست و شو را دارند در پشت این دیوارکوب ها یک گیره برای نصب دیوارکوب ها بر روی دیوار وجود دارد. و شما میتوانید به راحتی این دیوارکوب هارا به دیوار نصب کنید. دیوارکوب برای تزیین دیوار با وسایل ساده به کار میروند.

اگر دختر شما 13 ساله است و هنوز وارد 14 سالگی نشده است میتوانید مقاله کادو برای دختر 13 ساله را بخوانید. اگر دختر شما از سن 14 به 15 سالگی میرود میتوانید مقاله کادو برای دختر 15 ساله را بخوانید.

بهترین هدیه برای دختر 14 ساله

بازی قاب
دیپلم کالج در قاب ساخته شده توسط Framebridge.
عکس: Framebridge

فارغ از اینکه بخواهند به دیپلم خود که اخیراً به دست آورده‌اند ، خاطره‌ای خوش از تحصیل در خارج از کشور، یا عکسی از خانواده‌شان در شروع کار نگاه کنند، فارغ‌التحصیل فهرست شما مطمئناً از پرداخت هزینه‌های کادربندی قدردانی خواهد کرد. Framebridge ، سرویس قاب‌بندی آنلاین مورد علاقه ما ، این امکان را به شما می‌دهد که هم عکس‌های هنری اصلی یا دیجیتالی را در ساده‌ترین فرآیندی که آزمایش کردیم، قاب کنید. دانش‌آموز شما فقط باید قطعه‌ای را که می‌خواهد قاب شود، پست کند یا آن را آپلود کند، از میان سبک‌های قاب و مات‌بندی خود انتخاب کند، و Framebridge آن را به صورت پستی برای آنها ارسال می‌کند و آماده آویزان کردن است.

بهترین کادو برای دختر 14 ساله

چیزها را ادویه کنید
ست هدیه هشت ادویه مختلف توسط شرکت Curio Spice.
عکس: شرکت Curio Spice

برای سرآشپز تازه کار با کمد خالی، عطر و طعم را هدیه دهید. مجموعه ملزومات آشپزی شرکت Curio Spice دارای هشت مورد ضروری از جمله فلکس ترکی ماراس شیلی، نمک دریایی از مین، و زیره مصری است، که مانع از آن می‌شود که درجه شما در اواسط دستور غذا را متوقف کند و متوجه شود که آماده نشده است. ادویه‌های کوریو از مزارع کوچک و پایدار در سراسر جهان تهیه می‌شوند و در نیوانگلند، جایی که کوریو در آن قرار دارد، برشته و آسیاب می‌شوند.

بهترین کادو تولد برای دختر 14 ساله

تکالیف خواندنی اختیاری
پشته ای از پنج کتاب روی تخت.
عکس: کتاب ماه

بدون کتابخانه در چهارچوب یا تلنگر زدن برنامه درسی، ممکن است برای برخی از فارغ التحصیلان اخیر حتی باز کردن یک کتاب دشوار باشد. تحویل ماهانه کتاب از کتاب ماه بهترین راه حل است. خوانندگان حدود سه هفته فرصت دارند تا یکی از پنج عنوان را از طیف وسیعی از ژانرها انتخاب کنند. برای هر کتاب، BOTM اطلاعاتی از جمله خلاصه، بررسی، گزیده ای و بخش «خوب دانستن» را ارائه می دهد (که شامل اخطارهای محرک یا جزئیاتی است که خوانندگان ممکن است قبل از انتخاب عنوان بخواهند از آن آگاه شوند). و اگر به هر دلیلی از انتخاب‌های ماه هیجان‌زده نشدند، می‌توانند به‌طور رایگان از آن صرف نظر کنند یا با 11 دلار، کتابی را از انتخاب‌های ماه گذشته انتخاب کنند.

کادو تولد برای دختر 14 ساله

کاپشن تمام مشاغل
شخصی بیرون در یک پارک ایستاده است و کت بارانی زنانه تورنتشل 3L پاتاگونیا به رنگ مشکی پوشیده است.
عکس: سارا کوبوس

Patagonia Torrentshell 3L که برای کوهنوردان در هر آب و هوا و همچنین مسافرانی که فقط سعی در محافظت از لباس کار خود دارند، مناسب است، یکی از کت های بارانی مورد علاقه ما است. جزئیات ضد آب آن (مانند جیب های آستردار و کاپوت عمیق) می تواند در برابر طوفان های بد مقاومت کند و آستر داخلی پارچه ای آن باعث می شود که پوشیدن آن بدون توجه به آب و هوا راحت باشد. Torrentshell 3L در سایزهای مردانه و زنانه و همچنین در چندین رنگ مختلف، از مشکی کلاسیک گرفته تا قهوه ای تازه و آماده موجود است.

تولد کادویی دختر 14 ساله

میان وعده های پایدار
نمای نزدیک از کیسه های سیلیکونی رنگارنگ قابل استفاده مجدد توسط Stasher.
عکس: سارا کوبوس

اگر آنها صرفاً از برنامه سالن غذاخوری خارج شده اند و برای خودشان آشپزی می کنند – یا تازه دارند یاد می گیرند که خرید هر روز Sweetgreen در نزدیکی دفتر چقدر گران است – هر فارغ التحصیل اخیر از این کیسه های ساندویچ همه کاره و قابل استفاده مجدد Stasher قدردانی خواهد کرد. . فارغ التحصیل شما نه تنها می تواند به راحتی (و به طرز شگفت انگیزی) باقیمانده غذاها را در خانه ذخیره کند و تنقلات را با خود بیاورد، بلکه در مورد صرفه جویی در هزینه های پلاستیکی یکبار مصرف نیز احساس خوبی خواهد داشت. کیسه های سیلیکونی تا دمای 400 درجه فارنهایت ضد حرارت هستند و در فریزر، مایکروویو و فر مناسب هستند، بنابراین می توانند همه کارها را از نگهداری غذا گرفته تا گرم کردن مجدد باقیمانده ها و بخارپز کردن سبزیجات انجام دهند.

راحت نفس بکش

برخی از فارغ التحصیلان ممکن است کمی بیشتر از حد معمول استرس داشته باشند که از پردیس راحت خود، دوستان مستقر خود و روتین آشنای خود حرکت کنند. با عضویت یک ساله در برنامه مدیتیشن مورد علاقه ما از آزمایش ، Headspace ، به آنها کمک کنید کمی آرامش پیدا کنند . مجموعه‌ای عالی از دوره‌های آموزشی با هدف مبارزه با استرس و بی‌خوابی، و همچنین مدیتیشن‌های متعدد با اهدافی به ویژه برای فارغ‌التحصیلان مفید است، مانند مدیریت استرس کاری یا بهبود خلاقیت.

هدیه برای دختر 14 ساله

آنها را از برنامه غذایی حذف کنید
مواد تشکیل دهنده جعبه پیش بند آبی که روی میزی با جعبه پیش بند آبی در پس زمینه قرار دارد.
عکس: سارا کوبوس

برای سهولت انتقال از ناهار خوری در کافه تریا به مراقبت از خود، چند هفته پیشبند آبی بدهید . از میان چهار سرویسی که در راهنمای خدمات تحویل کیت غذا توصیه می کنیم ، پیشبند آبی به عنوان بهترین برای مبتدیان برجسته است. دستور العمل ها کارنامه خود را بدون ورود به قلمرو دشوار یا بیش از حد پیچیده گسترش می دهند. و فارغ التحصیل شما وعده های غذایی مغذی تر از رامن فوری یا ماک و پنیر جعبه ای می خورد.

کادو برای دختر 14 ساله

یادآور خانه
The Well Told City Map Rocks Glass، با نقشه ای از Ann Arbor، میشیگان.
عکس: خوب گفته شد

اگر فارغ‌التحصیل شما برای فصل بعدی زندگی‌اش دور می‌شود، به آنها یادآوری کوچکی از خانه بدهید – لیوانی که مانند یک لیوان نوشیدنی عالی است. این عینک بامزه نقشه شهر با یک نقشه حکاکی شده از تقریباً همه شهرهای ایالات متحده ارائه می شود. و اگر مدرک شما از جایی حتی کوچکتر آمده است، می توانید برای درخواست نقشه های سفارشی با شرکت تماس بگیرید. اگر آنها مخصوصاً نسبت به دانشگاه خود نوستالژیک هستند، ممکن است لیوانی را نیز دوست داشته باشند که دارای شهر دانشگاهی خود است .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *