دکوراسیون

تزیین دیوار اتاق + 10 ایده جدید در سال 2023

تزیین دیوار اتاق

تزیین دیوار اتاق

دکوراسیون دیوار هنری بوده که خسته کننده ترین اتاق ها را با تزیین زنده میکند. اکثر مردم فکر میکنند که تزیین کردن اتاق کار پر هزینه ای است که فقط برای هتل های بزرگ و چه کسی از جامعه رزرو شده است. حقیقت این بوده که برای ایجاد ظاهری جذاب از طراحی دیوار خود، نیازی به هزینه کردن زیاد ندارید. و برای اینکه زندگی شما راحت تر شود، ما تعدادی از بهترین ایده های برای تزئین دیوار اتاق را فقط برای شما گردآوری کرده ایم.

10 ایده جدید برای تزیین دیوار اتاق در سال 2022

چندین محصول دکور دیوار وجود دارد که هم در سایت آماندا می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. این یک مزیت است به این معنا که چه با بودجه محدود کار بکنید یا نه، همیشه چیزی را پیدا خواهید کرد که متناسب با بودجه شما باشد. از طرف دیگر، می توانید اشتباه بگیرید و طرحی بخرید که با فضای شما ترکیب نشود.

اما از آنجایی که ما برای ارائه کمک اینجا هستیم، دیگر مشکلی نیست. در اینجا چند مورد از بهترین ایده های دکوراسیون برای تزیین دیوار وجود دارد که خانه شما را به زیبایی متحول می کند. و بله، آنها نیز مقرون به صرفه هستند.

همچنین بخوانید: تزیین دیوار برای تولد

 

 

نمونه عکس از تزیین دیوار اتاق

تتزیین دیوار اتاق

تزیین دیوار اتاق با تاقچه کتاب

تزیین دیوار اتاق

تزیین دیوار اتاق

تزیین دیوار اتاق

تزیین دیوار اتاق

تزیین دیوار اتاق با عکس

 

دیوارکوب سفالی فروشگاه آماندا

1.تزیین دیوار اتاق با دیوارکوب

شما با ایده دیوارکوب هم میتوانید اتاق خود را تزیین کنید دیوارکوب ها مدل های مختلفی دارند که پرفروش ترین آنها دیوارکوب سفالی و دیوارکوب چوبی است.

اما همین دیوارکوب سفالی هم مدل های مختلفی دارد که پرطرفدارترین آنها عبارت اند از: دیوارکوب عاشقانه و دیوارکوب فانتزی که بسیار هم زیبا و خاص هستند. دیوارکوب ها برای تزیینات خانه ساخته شده اند.

تزیین دیوار اتاق با دیوارکوب خیلی فکر خوبی هست زیرا دیوارکوب ها هم زیبا هستند و کم هزینه دیوارکوب ها ضد اب هستند و قابلیت شست و شو را دارند و در پشت ها آنها گیره نصب وجود دارد که به راحتی میتوانید آنها را به دیوار نصب کنید. برای خرید دیوارکوب ها میتوانید به فروشگاه آماندا بروید و نمونه های زیادی از دیوارکوب هارا مشاهده کنید.

 

همچنین بخوانید: تزیین دیوار اتاق پذیرایی

 

تزیین دیوار اتاق

2.دکور دیوار با ساعت

ایده ساعت تقریباً بخشی از هر خانواده است. پس چرا با افزودن مقداری سبک و نوآوری بهترین استفاده را از آن نگیریم؟ محصولات تزئینی ساعت دیواری بی شماری میتوانند ظاهر خانه شما را تغییر دهند. هنگام خرید به سراغ انواع بی صدا و رنگ های روشن بروید.

یکی از موارد مورد علاقه من، دکوراسیون ساعت دیواری اِلِنسی است. این به دیوار شما طراحی منحصر به فردی میدهد که چشم ها را به طرز فریبنده ای جذاب میکند. این مناسب برای اتاق نشیمن و اتاق خواب است و به دیوار ساده شما ظاهری زیبا میبخشد. سه بعدی بودن آن باعث جذابیت بیشتر و مناسب بودن آن برای دیوار سایز بزرگ می شود. و حتی اگر دیواری با اندازه کوچک دارید، به لطف طراحی منحصر به فرد آن، میتوانید به راحتی قطر ساعت را تنظیم بکنید.

خوبی در مورد دکور ساعت دیواری این است که شما همیشه می توانید با هر ایده ای که در ذهن دارید، ظاهر را تکمیل کنید. به عنوان مثال، می توانید آن را با یک قاب چوبی گرد احاطه کنید، اعداد را رنگ آمیزی کنید، نقاشی های مشابه اطراف آن ایجاد کنید، و غیره. چندین ایده دیگر برای تزیین دیوار ساعت وجود دارد که میتوانید با توجه به ترجیح شخصی خود انتخاب کنید. شما نباید خود را تنها به ساعت بدون فریم ونگولد محدود کنید.

 

همچنین ببینید: دیوارکوب بچه مهمونی

تزیین دیوار اتاق

3.هنر دیوار بوم

با این ایده هنر نفس گیر برای تزیین محیطی جذاب را در خانه، محل کار یا کسب و کار خود ایجاد کنید. هنر دیوار بوم برای اتاق نشیمن بزرگ، آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، بار، دکوراسیون اداری و غیره مناسب است.

همه عاشق سورپرایزها و هدایا هستند و این می تواند یک انتخاب عالی برای کریسمس، سالگرد ازدواج، تولد شریک زندگی شما، جشنواره ها و غیره باشد. یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده آن را برای مدت طولانی گرامی هست.

آویز کردن دیوار چنین محصولاتی به هیچ وجه نباید مشکلی ایجاد کند زیرا از قبل با میله های برانکارد روی قاب های چوبی فشرده شده است. همچنین دارای یک بسته بندی گالری و قلاب به علاوه تمام لوازم مورد نیاز برای آویزان است. برای نتایج چشمگیر، نقاشی بوم باید کمی خارج از دیوار و در سطح مبل یا تخت ظاهر شود. همچنین می توانید آنها را بالای شومینه قرار دهید.

کیفیت دکوراسیون دیوار در درجه دوم اهمیت قرار دارد، چه رسد به ظرافت آن. همچنین بسیار سبک وزن است، بنابراین برای هر اتاق مدرن و با فاصله کم مناسب است. مبادا فراموش کنید، نگهداری از آثار هنری به دلیل طراحی ضد آب، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر محو شدن، بدون دردسر بوده است. اگر برای مد و ظرافت در بهترین حالت ارزش قائل هستید، پس این طراحی دیوار برای شماست.

تزیین دیوار اتاق

4.دیوارکوب چوبی

آیا شما از آن دسته ای هستید که خود را شهروند جهان می دانید؟ اگر چنین هست، پس این هنر دیواری که به زیبایی و خلاقانه ساخته شده است، طرحی برای شماست.

طراحی نقشه چوبی جهان یکی از عالی ترین ایده های دکوراسیون دیوار برای اتاق نشیمن شماست. این خیلی بیشتر از طلا یا نقره است. طراح چوب های باکیفیت را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کند که این هنر فراتر از تصور ماندگار است.

نقشه های برجسته به صورت دستی در چندین طرح رنگی با وقار و اندازه های مختلف ساخته می شوند. هر نقشه دارای یک دستورالعمل در کیت است که نحوه اتصال نقشه را بدون هیچ مشکلی به دیوار توضیح می دهد. علاوه بر این، با استفاده از دکمه های ویژه می توانید کشورهایی را که قبلاً بازدید کرده اید علامت گذاری کنید.

به خاطر داشته باشید که تحویل کمی طول می کشد، با این حال ارزش آن را دارد. این محصول را امتحان کنید، و از اینکه خانه شما چقدر زیبا و دیدنی بازسازی خواهد شد، تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

تزیین دیوار اتاق

 

همچنین ببینید: دیوارکوب مادر

5.قفسه های دیواری

دفتر، اتاق خواب، اتاق نشیمن، حمام و آشپزخانه شما باید تزیین زیبایی داشته باشد. آیا به هر حال از پرتاب کردن وسایل در خانه خسته شده اید؟ قفسه های دیواری با چیدمان وسایل ضروری به شکلی منظم و عمودی، فضای شما را به طرزی جادویی متحول خواهند کرد.

چنین ایده هایی برای تزئین دیوارها، به ویژه کسانی که در فضای حداقلی زندگی میکنند، شکست بزرگی خواهند بود. از هر فضای بلا استفاده بالای سطح گردن به خوبی استفاده کنید و وسایل خود را به روشی به راحتی قابل ردیابی قرار دهید تا در زمان صرفه جویی شود. همچنین میتوانید چیزهای حساس را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

قفسه‌های دیواری فوق‌العاده محکم هستند و پایه‌های آن معمولاً از براکت‌ های فلزی ساخته میشوند. آنها چند منظوره هستند به طوری که به عنوان دکور عمل میکنند و همچنین می توانند وسایل دکوری مانند شمع، ظروف گل، تصاویر و غیره را در خود جای دهند.

قفسه‌های دیواری به لطف چوب‌های سخت و تقویت‌کننده‌های فلزی، خیلی مقاوم و با کیفیت هستند. نصب آنها به همان اندازه بدون استرس است. با این حال، هنگام سوراخ کردن دیوارها باید مراقب باشید و بتوانید بین براکت چپ و راست تمایز قائل شوید.

تزیین دیوار اتاق

6.کلاژ تصویر و دیوارهای گالری

اگر می خواهید تمام خاطرات خود را در دکوراسیون زنده نگه دارید و در عین حال ظاهری منحصر به فرد و زیبا به دیوار خود بدهید، بهتره از ایده های هنری دیواری مانند این استقبال کنید. در اینجا، شما باید در نحوه کادربندی مجموعه های تصویری بسیار خلاق باشید، زیرا آنها باید با هم ترکیب شوند تا ظاهری کاملاً خوب ایجاد کنند.

هنگام خرید یک قاب کلاژ چوبی، قاب چوبی را بخرید که حداقل پنج عکس را در خود جای دهد و دارای تجهیزات آویزان باشد. یک شیشه مقاوم در برابر شکستن صیقلی نیز یک الزام است – نمای واضحی از تصاویر حتی در فاصله دور به شما میدهد. قاب ها همچنین باید یک تخته پشتی محکم داشته باشند تا تصاویر را در جای خود نگه دارد.

عکس های موفقیت، گردهمایی های خانوادگی، عکس های عروسی و سایر رویدادهای به یاد ماندنی خود را با این دیوار گالری به نمایش بگذارید. شما همچنین می توانید بهترین نقاشی ها یا هنر خود را نمایش دهید. لازم نیست فقط عکس باشد. افزودن لایه ای از پیچیدگی به گالری شما حتی آن را جذاب تر می کند. شما می توانید تصاویر را با آینه، کاسه حلقه، ظروف پذیرایی منحصر به فرد، گل های زیبا و غیره احاطه کنید.

این ایده دکور دیوار مسلماً ارزان‌ترین ایده است زیرا برای آوردن ظرافت به خانه خود به خدمات یک طراح داخلی نیاز ندارید. شما خودتان میتوانید این کار را انجام دهید.

تزیین دیوار اتاق

7.دکور دیوار آینه

اگر فکر می کردید که آینه ها فقط بدن ما را زیبا میکنند، پس باید دوباره فکر کنید. آینه های دیواری نقطه کانونی مناسبی هستند که توجه ساکنین و بازدیدکنندگان را به خود جلب میکنند. آنها نه تنها اتاق شما را روشن می کنند، بلکه توهم یک اتاق اضافی را در پس زمینه ایجاد میکنند.

اطمینان حاصل کنید که آینه ها به طور استراتژیک عمود بر پنجره ها برای حداکثر بازتاب نور در اتاق قرار گرفته اند.

آینه ها ایده های ایده آلی برای دکوراسیون دیوار هستند که زیبایی اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، دفتر و غیره شما را کاملا تکمیل می کنند. آنها در اطراف کودکان و حیوانات خانگی بسیار ایمن هستند و همچنین ضد آب هستند. همیشه به دنبال آینه هایی با قاب فلزی یا چوبی باشید تا دوام بیشتری داشته باشید. آنها در اشکال و اندازه های مختلف از جمله هندسی، مستطیلی، دایره ای، پنجره و غیره وجود دارند.

نکته: یک دیوار آینه ای در نزدیکی ورودی قرار دهید تا هنگام ورود به خانه، محیطی بازتر و آرامش بخش ایجاد کنید.

تزیین دیوار اتاق

8.ملیله تزئینات دیوار

ایده ملیله برای تزیین دکوراسیون تا آنجا که به دکوراسیون دیوار مربوط می شود، بچه جدید بلوک هست. آویزهای دیواری ملیله حاوی رنگ های روشن و تصاویر واضحی هستند که چشم نواز هستند و اجتناب از آنها بسیار سخت است. اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود را با یکی تزئین کنید، دیگر نیازی به بیرون رفتن از اتاق خود احساس نخواهید کرد. آنها همچنین برای فضای باز مانند پیک نیک، پرتاب ساحل، آویزهای ایوان و غیره عالی هستند.

ساخته شده از مواد بسیار نرم و در عین حال بادوام، به راحتی تمیز می شوند و سریعتر خشک می شوند. هنگام شستن ملیله ها لطفا از آب سرد با سفید کننده صفر استفاده کنید. این اقدامات تضمین می کند که آنها بسیار بادوام، بدون چین و چروک باقی می مانند، شکل خود را حفظ می کنند و استحکام و خاصیت ارتجاعی خود را حفظ میکنند.

اگر به فکر گرم کردن دل دوستان یا خانواده خود با یک هدیه بوده اید، ممکن است این یک آیتم عالی برای آن دوره باشد.

تزیین دیوار اتاق

شاید دوست داشته باشید : دیوارکوب سالگرد ازدواج

9.چراغ های تزئینی

ایده لامپ‌ های دیواری برای تزیین دکوراسیون صنعتی مدرن در مورد ایده‌های دکور دیواری ترجیح میدهند. نگهدارنده لامپ معمولاً روکش روغنی دارد تا درخشندگی و درخشندگی بیشتری به اتاق بدهد. برای داشتن سبک تزئینی بی نظیر، بالای آینه حمام خود و بالای سطح میز نصب کنید. چراغ های تزئینی تقریباً در هر نوع محیطی تحسین برانگیز هستند.

چراغ های پرده پنجره یکی دیگر از ایده های تزئین دیوار است. آنها ضد آب هستند و در حالت های مختلف هستند که می توانید با استفاده از کنترل از راه دور آنها را تغییر دهید. هنگامی که در مناسبت های خاص مانند کریسمس، تولدها و مهمانی های عروسی استفاده می شوند، منطقی تر می شوند. تنوع رنگی آنها و نورهای چشمک زن/فلاش این مراسم را زنده تر میکند.

اگر با بودجه محدود زندگی میکنید و نمیتوانید تمام لامپ ها و لامپ های فانتزی را بخرید، یک جایگزین عالی برای شما وجود دارد. برای تزیین منزل خود فقط به یک شمع و نگهدارنده آن نیاز دارید. اما نگهدارنده شمع باید در برابر حرارت مقاوم باشد. همچنین باید شفاف باشد تا نور از آن عبور کند. میتوانید با پوشاندن آن با پارچه گل بافته ظاهر آن را تکمیل کنید. تنها راه خاموش کردن، در این مورد، این است که شما باید بعد از مدتی شمع ها را تعویض کنید، زیرا آنها فرسوده میشوند.

تزیین دیوار اتاق

 

9.دکور هندسی هنر دیوار

ایده طرح های هندسی برای تزیین دکوراسیون یک اثر هنری منحصر به فرد را به تصویر می کشد که به دیوار شما ظاهری شیک و معتبر می بخشد. بیشتر اشکال هندسی سیم‌های فلزی هستند که به راحتی روی دیوارها نصب میشوند، به سقف آویزان می‌شوند یا روی میز قرار می‌گیرند. به غیر از فرم‌های سیمی فلزی، برخی از طرح‌های هندسی 100% پرینت‌های سه بعدی هستند که مانند نمونه‌ فلزی واقعی به نظر میرسند.

تزئینات چاپ شده دارای جوهرهای غیر سمی و بدون عطر و ضد آب هستند. قبل از نصب روی دیوار، باید آنها را روی چوب های سطح صاف قاب کنید. این تزیینات به خوبی با گل ها، تصاویر و قفسه های دیواری ترکیب می شوند.

هنر دیواری هندسی در بیشتر فضای داخلی مانند دفتر، آشپزخانه، اتاق نشیمن و غیره مناسب هست. رنگ های غنی از اشکال هندسی وجود دارد که میتوانید برای ایجاد یک طرح منحصر به فرد که فقط برای شما طراحی شده است انتخاب کنید. شما میتوانید قوانین طراحی را زیر پا بگذارید و شکلی بسازید که هیچ کس تا به حال ندیده است و همچنان شیک و شکوهی بی چون و چرا ایجاد میکند.

تزیین دیوار اتاق

10.دکور دیوار پروانه ای

طراحی دیوار پروانه ای منحصر به اتاق نشیمن، پس زمینه تلویزیون، اتاق اداری، اتاق بازی کودکان و اتاق غذاخوری است. طرح‌های رنگارنگتر روحیه را در جشن‌ عروسی و جشن تولد یا هر گردهمایی خانوادگی دیگری افزایش میدهد.

برچسب‌ پروانه‌ای سه‌بعدی با دیوارهای خالی، کمدها، درها، یخچال‌ها و غیره ترکیب میشوند. هنگام نصب روی یک سطح صاف یا جامد، مطمئن شوید که دیوار ها فوق‌ العاده تمیز هستند و تا یک دقیقه فشار دهید تا از افتادن آن جلوگیری شود. برای تقویت حداکثری از چسب نقطه‌ دار استفاده بکنید.

تزئینات پروانه ای بسیار ماندگار و قابل جابجایی هستند و می توانید چندین بار از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، تمیز کردن نقاشی های دیواری بدون دردسر هست. میتوانید از آنها به عنوان دکوراسیون مستقل یا به عنوان مکملی برای طرح های دیگر مانند هنر دیوار یا پانل های سه بعدی استفاده بکنید.

کودکان عاشق پروانه ها هستند، به خصوص پروانه های رنگارنگ. در نظر بگیرید که آنها را در اتاق بازی خود گوشت دهید تا از خستگی آنها جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید، رنگ ها و اندازه های مختلف کل هنر را نفس گیرتر میکند.

 

تزیین دیوار اتاق

طراحی دیوارکوب مکرومه بافی

دکوراسیون دیوارکوب مکرومه همیشه بهترین گزینه برای کسانی است که از بودجه آگاه هستند و به آثار هنری منظره و منحصر به فرد علاقه دارند. شما میتوانید با استفاده از مواد ساده خانگی فضای زیبایی بسازید که هیچ کس تصور نمیکرد میتواند مفید باشد.

مواد قدیمی مانند لباس، پلاستیک و دیسک می تواند مشوق بسیار خوبی برای این دوره باشد. شما فقط تمام وسایل لازم مانند چسب و کارد و چنگال را جمع آوری میکنید. هنگام ایجاد ایده های عالی برای دکوراسیون دیوار خانه، خلاقیت ضروری هست. شما چیزی میخواهید که هر بازدید کننده ای را که از آن بازدید میکند خوشحال کند.

آثار هنری خود را بسیار ساده و در عین حال به اندازه کافی قوی نگه دارید تا آزمون زمان را پشت سر بگذارید. همچنین، هنگام تهیه مواد، از غیر سمی بودن و بی ضرر بودن آنها برای دیوار ها اطمینان حاصل کنید. همه چیز در مورد طوفان فکری برای ایده ها هست، و قبل از اینکه متوجه شوید، باید یک اثر هنری زیبا خلق کرده باشید که حتی میتوانید از آن درآمدزایی بکنید.

 

تزیین دیوار اتاق

تزیین دیوار اتاق با استیکر های اسمی

در این مقاله با چند ایده برای تزیین دیوار اتاق آشنا شدید تا در دکوراسیون خانه به شما کمک کند امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *